onsdag 27 oktober 2010

Sex såklart !

Sådär, då har man höstlov ! Känns bra. Fick sån jäkla kramp i magen idag efter två lektioner. Fattade verkligen inte vad det kom ifrån. .  men det slog mej senare. .  Asså ja har fått höra av en gammal lärare på skolan att hon trodde jag var mjölk - allergiker. .  för att jag alltid hade så "hård" mage, typ "ballongmage". Men sket typ i det.. tycker ändå inte om mjölk.. å enda mjölkprodukterna jag äter är typ smör å ost på mackan på morgonen. . så.. iaf... Idag gjorde jag juh däremot min goda paj... som det faktiskt är både grädde mjöl å ost i. . hm. .  ja kanske inte är allergiker. . mot mjölkprodukter.. men ja kanske är lite extra känslig..?  Ja skyller iaf krampen på pajen idag.


Det var iaf en lyckad lunch! Min paj var supergod, som vanligt. Lunchens samtal handlade, som vanligt när ja umgås med Bella, om sånna naturliga saker. SEX. Haha. Så idag lärde hon mig hur man räknade ut sitt fultal. Jo, så mitt fultal är 322 :D Vet inte om det var så bra men. . ja står för det. Spännande va :) Nu undrar ni säkert oxå hur man räknar ut sitt fultal ? :) Och här byter vi samtalsämne för ikväll..


Imorgon smäller det förresten. Då ska ja avslöja för er om min lilla blogghemlighet.. som jag har övat lite inför. Dock har den blivit lite förstörd. .  Förklarar bättre imorgon!  Dans - på - stan - ! 


Snart är det jul :)  hihi. Nehj hade tänkt ha denna som halloween-kostym. Men nu blir det en annan.. mycke roligare kostym istället :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar