onsdag 13 oktober 2010

Fulkort på glad-dag.

Hahaa! Måste börja med att det känns sjuuuukt att sitta vid sin egen dator nu FÖR DEN STARTADE IDAG! Att gå från en minidator.. till min 17 tum... haha Känns som att ja sitter på en gamal skrivmaskin å trycker.. jäkla stora tangenter ja har.. å bokstäverna på tangenterna å juh enormt stora. Å skärmen då, får juh vrida huvudet för att se från ena sidan till den andra... Otroligt !


Jag är sååå glad just nu! Även fast allt är borta från datorn å ja måste installera om det mesta.. men de gör inget.. Ja kan sitta på internet på min egen dator.. ah de är stort haha ! 


Bara för att ja är på sånt gott humör just nu ska ja bjuder er på denna goding. Haha. Sååå fult kort å såå knäppt kort. Om jag minns rätt så försöker vi visa nån koreografi. .  det är nyår... men vi misslyckades. antar jag eftersom det ser ut så här. haha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar