onsdag 20 oktober 2010

Spöregnet gjorde illa mej !

Idag när jag cyklade hem från skolan spööööregnade det.. Det kom till och med lite hagel.. eller nått liknande iaf å det gjorde skiit ont. såg ingenting. Det var faktiskt läskigt.. Eftersom jag knappt såg vart jag åkte, det är mörkt ute och mina cykellysen har slutat funka.. så ingen bil kan ha sett mej särskillt bra heller. .  illa. Måste göra nått åt dom ASAP ! Men jag fick iaf användning av min nya regnutrustning som mamma köpt till mej. Jätte fin å jätte bra !! :D tummen upp*


Åh vet ni? Ja är lite extra glad idag! Jag får nämligen besök hit på mitt lov om två veckor :) Kan säga att det är min hemliga beundrare ;) Fast han är inte hemlig för mig. .  utan för er ;) hihi ! Busigt va? 


TV-onsdag idag juh. Så nu ska jag börja med att kolla på Berg flyttar in (så himla fint program) sen Bonde söker fru å såklart Kungarna av Tylösand !! Har sagt till Isabella att ja kanske skulle komma över till henne å umgås med hela Avestagänget. .  men nehj. .  Tv-kvällen för mej själv lockar mycke bättre.. än att ge sig ut i regnet.. även om vi bor jätte nära varandra. Tyvärr tjejer!! 


Så här ser det tydligen ut där hemma. Eller iaf i Rättvik, mitt andra hem.. fast som är på första plats haha !
Ser iaf rätt fint ut, trots allt.. men lite tidigt med snö ändå tycker jag . . 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar