torsdag 30 september 2010

3000 kr för att åka på Rättviks marknad ?

Gick till skolan idag, men tittade bara på. Det var drygt nog. Så får nog bli en vilodag imorgon med å sen helgen så hoppas jag vara fit-for-fight tills på måndag.

Kollade precis på lite flygbiljetter.. ifall det skulle vara värt att åka hem nu över helgen då det faktiskt är rättviks marknad som ja bara älskar. Inte för att det är marknaden utan bara för själv grejjen.. Så himla mysigt hösttecken.. å så vara där med hela familjen å sen tända brasa på kvällen i stugan då man är helt genomkyld efter en dag ute... Men det vart dyrt, resan fram och tillbaka skulle gå på lite över 3000 kr. Så kändes inte sååå värt det.

Blir inga bilder nu på mina blogginlägg då jag sittar på Bodils dator... får uppdatera er med lite foton sen då min dator vill leva igen.. OM den nu vill det.

Nu blir det kanske en film eller fortsätta läsa massa bok (som jag bara gjort idag) sen sova. Fredag imorgon ! !Skönt. Även om jag vart hemma typ hela veckan :)

Kramaaar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar