onsdag 8 september 2010

vovve i mitt knä :)

Då har man gjort halva utav första veckan i skolan.. och det känns juh.. i kroppen kan ja juh säga !! men skönt oxå att va igång, måste jag säga. Igår flyttade juh Wilma och Bodil in til mej , jätte mysigt :) så nu sitter man här men en trött vovve i famnen :) Mys ! Och "mina ettor" har inte fått nå lägenheter är. .  jobbigt ! Feeling sad for them!


OCH FAN VA KUL DET ÄR ATT DANSA! VARJE DAG I SKOLAN, VARJE LEKTION PÅMINNS JAG OM VARFÖR JAG GÖR DETTA :)


Första natten bodde Isabell och Isabella här hos mej, mys !
 Och andra natten flyttade Bodil och Wilma in. :)
Ja, det är Wilma som ligger i resväskan.


2 kommentarer:

  1. Hej Elin.
    Ville bara säga att det är så gött att höra att att du verkligen tycker om det du gör :D Jättekul att läsa verkligen!
    Man vet ju själv hur jävla sliten man är ibland, men det finns alltid lite till energi när man väl står där i danssalen och det måste ju betyder att man valt rätt ;)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Ah ja veet ! å det är så skönt att känna det oxå! :) Då vet man att man verkligen har valt rätt :) Kraam!

    SvaraRadera