måndag 13 september 2010

Ikea imorgon

Hur skönt är det inte  att jobba/plugga på kvällen. Aldrig denna "söndagsångest" som många har över att behöva gå upp till jobbet/skolan på måndag morgon, aldrig behöva vakna av väckarklockan. .  Man kan uträtta ärenden/shoppa på dagarna då alla andra jobbar. .  inga köer :)


Började morgonen med en härlig promenad med Isabell Och Isabella. När jag klom hem låg Bodil fortfarande och sov så då gjorde jag frukost och kollade TV.. läst bok och suttit vid datorn. .  såå slappt! Såå skönt ! :D hehe. 


Imorgon kanske jag och Isabella ska åka till IKEA. Sitter fortfarande i tankarna om jag ska köpa ett bord. .  eller om jag klarar mej med soffbordet och soffan. Men ibland när man ska äta eller göra nått så är det juh skönt att sitta vid ett riktigt bord. . hm ah jag får fundera. 



4 kommentarer:

  1. Hej igen!

    Jag berättade för min familj att jag hade tackat dig för biljetterna så då ville resten av familjen inte vara sämre de heller. Men lite sämre är de ändå eftersom de bad mig att tacka för de också. Men säg inget till dom.

    Jag har ju blivit värsta kommenterarveteranen här på din blog nu:)

    Sov gott och ha det super på IKEA imorrn

    //Martin

    SvaraRadera
  2. Haha ! Roligt. Ändå tacka juh pappa din mej på Dalhalla. :)

    Hahaa ja men de är skitkul att du skriver, verkligen!

    Sov gott du med! KRAM

    SvaraRadera
  3. God morgon!

    Jo, fader Lars sa att han hade tackat dig men alla vi andra glömde. Det var väl kanske så att orden frös fast nånstans på vägen.

    Kramar

    //Martin

    SvaraRadera
  4. Hahaa ! Kan mycke väl stämma. Var juh inte precis sommarhetta i luften :)

    SvaraRadera