tisdag 21 september 2010

Heej på er !


Är hemma från skolan nu, helt slut. Har inte vart någon speciellt jobbigt dag egentligen men jag har inte vart mentalt inställt på dansen idag tror ja, det har vart skitjobbigt..


Hade dock en ASBRA gästlärare idag. Jazzdans - min favoritstil oxå ! Lovely. Ska ha honom imorgon oxå. Dock var han sådär töntigt sexig i sina "moves", haha, men sååå kul att få vara lite så där "överdriven" ibland. Kasta runt på sitt sexiga svettblöta hår !


Asså jag måste vara den människa på joden som äter flest ägg. Tror jag äter ca 4-6 ägg varje dag typ. Idag åt jag två ägg till frukost, ett ägg i min sallad till lunchen å nu två ägg :) hihi. 


Ska faktiskt försöka lägga mej i tid idag. .  men ah kl är redan 00.08 så får se hur bra det går. . :) Tjing ;)







2 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Tänkte på dig häromdagen när jag lagade coltingpannkakor. Vi pratade ju om vad man kan äta sent på kvällen efter du tränat när vi var i Backa.
    Kolla in receptet på pannkakorna, matiga och nyttiga med typ färska bär och keso.

    http://gasbacken.blogg.se/2010/september/colting-pannkakor.html

    De är goda att värma också...

    Låter spännande med två svenska oktoberfestkillar hemma hos dig förresten! ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Heej! Okeeej ja det låter mumsigt :) Ska kolla det receptet på en gång :) Hoppas det är bra med er ! Kraaam!

    SvaraRadera