fredag 3 september 2010

Sista dagen i Sverige ?

Sista dagen i Sverige.. känns det som.


Var iaf sista dagen jag såg familjen å släkten. .  så började dagen med en Stoor god frukost med mamma och pappa. Sen åkte jag och mamma hem till syster och fikade :) Svängde förbi mormor också för en kram innan jag åkte vidare till jobbet. Mamma och pappa åker till Gotland imorgon bitti och jag jobbar inatt och imorgon natt. Sen söndag morgon (lunchtid) åker jag till Avesta!! :) För att på måndag morgon åka därifrån tillsammans med Isabella och Isabell till Arlanda --> München :D


Packat och klart !

2 kommentarer:

  1. Lycka till nu i höst! Hoppas vi ses snart igen, kanske en målning tillsammans! ;)

    Kramar från kusefinen

    SvaraRadera
  2. Ahh Tavk desamma! Ja precis, det var juh trots allt lite roligt att göra det.. om vi gör det tillsammans :) Kramiis

    SvaraRadera