söndag 26 september 2010

oktoberfest en lördag

Jag har överlevt helgen :) haha !


Imorse åkte killarna hem till Svea land. Hoppas dom har haft kul här, men det tror jag. Inte en enda nykter dag.


Igår gick vi ner på Oktoberfest några timmar innan vi började festa. Dock var det svinkallt ute igår. Eller så hade vi bara inte klätt oss efter vädret. . .  Asså ja hade ändå jeans tröjja å skinjackan och sjal. .  så ah kallt var det. Hade helt blåa läppar. När vi står å äter korv (1/2 meter såklart) är det en kille som råkar gå in i Manne. .  å Svensk som man är säger Manne "Oh, sorry. .  " Vet inte riktigt vad som hände. .  Men en träff fick han in på Manne iaf så det vart lite blod i munnen iaf. IDIOT. Såå jäkla onödigt. När vi kom hem (åkte taxi för att det var så kallt) så fick vi såklart lov att googla märket/texten som han (idioten) hade på jackan. Ska återkomma med en länk dit. .  för tillfället kommer jag inte ihåg vad det var. 


Måste flika in att jag va typ rädd att gå på Oktoberfest-området igår. Det var slagsmål å fulla,dryga människor ÖVERALLT. Vi tjejer gick och höll armkrok med varandra, vi frös och var rädda haha !


Sen vart det hemma fest här hos mej innan vi gick över till "Afteroktoberfestpartyt" rakt över gatan. Kom in gratis såklart. Hela gänget ! :D Dock tror jag att Simon och Daniel gick hem och tillverkade ett eget sånt band som man skulle ha runt handleden för att komma in. 


Satte kameran på laddning igår kväll så att ja skulle kunna ta massa roliga kort. Min kamera har varit död i några dagar. .  Jaja, självklart glömmer ja kameran i laddaren. Så nu är den iaf fulladdad inför nästa gång. Så bilder ska jag sno av dom andra i gänget därför får ni nöja er med er gomorron-bild av mej ;P



Lär ta tag i att städa lite så jag blir av med denna superäckliga öl-lukt som man inte vill känna såhär "dagen efter"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar