söndag 12 september 2010

Gårdagen

Sådär, nu är kl kvart över 8 och jag börjar bli normal igen. Var ut igår med mina "ettor". Hamnade på Sugar fast jag inte alls hade tänkt gå just dit med dom. Men vi hade iaf jätte roligt allihopa även fast vi va fulla och dumma. :P Jag fixade tydligen värsta dåliga dealen med taxin, det vart svindyrt. 


Liter bilder från gårdagen kommer senare.. har några på min kamera men Isabella lyckades nog ändå bäst tror jag. Även hon som har bilder från resan hit, ska sno dom av henne sen då dom har kommit iordning lite :)


Igår hade vi en dag på stan men lite /mycke shopping :P, Taco-kväll med mycket skratt och en rolig/helt galen utekväll. Idag har jag legat och stirrat på samma kvadrat cm till kl 6 typ. .  herre jösses. Det vart ingen mjuktart för oktoberfest. .   ;P


Tröja från Pimkie som jag bara Älskade! 19.99 €
Svart kofta från Pimkie 14.95 €
Bikiniköp som jag bara gjorde för att den va så billig ! 1 €. 




Fick denna fina bukett av mina "ettor" som tack för hjälpen med allt nu under deras första vecka. Supergulligt. Nu känns det som att jag ska byta smeknamn på dom. "Ettorna" känns lite förnedrande på nått sätt haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar