söndag 19 september 2010

Såå KUUL!

Tjoohooo!!

Precis kommit hem från "grannen", Löwenbräus festlokal / Oktoberfest-efterfest !

Vilken bra start på denna festlighet! Helt sjuuukt !!

Bilder från kvällen kommer imorgon! Ayla hade sin kamera med sig ikväll.



Dagen började iaf med en rolig och galen Brunch på skolan, jag som lekledare ;) men det enda jag gjorde var att trycka på play och stop på musikanläggningen :) Efter det åkte vi till IKEA och handlade massor :) Som vanligt var vi sist därifrån och missade sista bussen till S-bahn stationen. Efter många om och men fick vi iaf tag på taxi som kom å hämtade oss vid IKEAs ingång, men nån (jävel) förökte ta taxin för oss.. så han fick åka med oss.. å så när vi kom fram så sa han "vi delar på priset, jag betalar hälften och ni hälften". haha ! OKEJ. Vi var fem pers som fick dela på ena halvan så betalade han andra halvan. Så för oss vart det skitbilligt. Men själva IKEA-besöket vart dock inte "skitbilligt".


Brunch


Bodil i sin fina Dirdl
Speed-dejting
En fysiskt galen lek i gjorde.
Isabella i JazzWalksStafetten :)

OKTOBERFEST


När vi kom hem och ätit lite kommer ett sms till min telefon från "Tomas Mïnchen" : Mitt lag där hemma har gårr upp en divison, vill ni med och ta en öl för att fira lite?

Såklart ställer man upp!! Och eftersom Oktoberfest har startat går man juh inte vart som helst för en öl utan såklart till Oktoberfests ena "efterfestlokaler". SÅÅÅÅ KUUUL! Lovar att bilder kommer !

Nu har jag och Bella nördig "Bloggtid". :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar