lördag 11 september 2010

Gomorron !

Gick och la mej jätte sent igår kväll. Först var vi juh ut och drinkade lite på Enchilada och när ja sen kom hem kollade jag på "Kungarna av Tylösand". Herre gud säger jag bara. Vilka ungdomar! Men dom har säkert kul. . :P Ja sen efter det vart det bara massa data :P haha onödigt. Vaknade iaf mysigt, Wilma låg och sov mej. :) Och Bodil hade tydligen oxå fotat det hihi!


Nu ska jag göra mej iordning för att sen ta en tripp på stan tillsammans med min "ettor". ;P Tacos ikväll och sen utgång, maybe :)


Hörs !

2 kommentarer:

  1. Hej Elin! Lite sent men bättre än aldrig. Tack för biljetterna till Dalhalla. P floyd kanske inte riktigt är min musik men det var kul att se i alla fall. ha det super nere i Tyskland.

    //Martin

    SvaraRadera
  2. Heej Martin ! Va kul att du hör av dej. Det var så lite så. Men nu har du/ni iaf vart på Dalhalla en gång. Du får oxå ha de kanon! Hörs!

    SvaraRadera