tisdag 28 september 2010

Läs inte !

Så jäkla deppo man kan bli. Hallå..? Jag är juh aldrig den som är ledsen? Eller sällan iaf ! Nu är ja verkligen ledsen på riktigt.

Om ni har missat det så kommer jag iaf inte åt mitt hotmail-konto. Det "kapades" för några dar sen nu. .  Så kommer inte in på min msn heller... vilket suger eftersom jag älskar att vara social och datanörd på samma gång !! Men håller på å kämpar med ett nytt konto just nu iaf. Har kanske 15 vänner totalt på min msn nu.... Vart tog alla mina flera hundra vägen? Jag har juh inte bara 15 vänner? Eller? Om du är min vän, å inte har mej på msn, adda mej NU ! elinnisser@gmail.com

Och till saken, min dator ville inte mer idag. I somras pajja mitt virusskydd... Och vi fick det aldrig till att funka riktigt helt klockrent.. vilket har gjort att det nu är så mycke på min dator.. och ja tror att nått har satt sig på självaste microsoft. .  vilket gör att ja inte ens kan starta datorn ! !  Vart tog min lycka vägen? Hoppas jag får igen den på nått snart !

Och så är min kropp så slutkörd efter första veckorna i skolan (och oktoberfest) att j faktiskt vart hemma från skolan idag.. Å ja vart faktiskt nästan sjuk på riktigt oxå nu när jag var hemma så vet inte om ja ens ska till skolan imorgon ! fryser å svettas samtidigt.. huvudvärk. .  och ont när jag sväljer. Det suuuger sååå mycket att titta på schemat... å skriftligt se allt man missar...allt som dom andra i skolan gör med ett stort leende på läpparna och i hjärtat. Här sitter jag å deppar. .  Tur att Bodil fortfarande bor hos mej så jag kan låna hennes dator !!

Men till något positivt iaf ! Ayla är oxå sjuk, å hon fyller år idag och ville inte vara hemma å deppa själv.. så hon kom hit å lagade mat åt mej/oss idag, Och sen gick vi hem till henne för nån timme sen å då hade resten av gänget köpt ost å kex å så drack vi te för att fira Ayla. Det va mysigt !

3 kommentarer:

  1. <3 Det ordnar sig gumman, men förstår att det är pissihelvetesurt!

    SvaraRadera
  2. ps. du är ju en fighter så det blir bra :) ds

    SvaraRadera
  3. Tack vännen !! :) När bodil flyttat... om min dator fortfrande inte funkar . . kanske ja våldgästar er ! :P

    SvaraRadera