torsdag 23 september 2010

Vakna till bakisluft är inte jätte trevligt när man vart nykter :)

Drog mä killarna ut på en timmes promenad nu på "morgonen" tillsammans med tjejerna på 56an. :) Gick till Olympiaparken/stadion å kikade.. Men killarna vart kvar där för att öla lite :) haha. Klockan var juh faktiskr redan 12 å dom hade inte druckit en öl än.. lite panik där ;P haha !
Mina boys som är här på besök. Kan faktiskt förstå att folk trodde dom va bögar då dom såg den här hänga runt halsen på Simon igår på Oktoberfest. HAHA !


Har förresten inte berättat om mina morgna. . eller har jag?
Iaf så här det världens vägarbete utanför mitt fönster. Massa maskiner som jobbar samtidigt och dom börjar såklart på morgonen.. tidigt. .  Å stackars mej som har sovmorgon liksom, man blir juh galen! Å på en skylt här nere står det att dom ska hålla på till December !!


Hela förra året fick man stå ut med att dom byggde ett nytt hus väg-i-vägg till vårat.. som nu äntligen är klart. .  men då börjar dom med att slita upp å ta bort hela parkeringen utanför mitt fönster. Morr ! 


Nu har dom iaf äntligen hackat loss all asfalt. . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar