tisdag 28 september 2010

Varför måste man alltid ha en ursäkt?

Nu har jag iaf bestämmt mej för att vara hemma. Var faktiskt ett svårt beslut. Men med tanke på att mitt knä fuckade upp igår och gjorde att ja bara kunde vara med halvt på jazzen och hiphopen och att ja fortfarande går runt med gomorron-grus i ögonen typ så var det nog ändå ett okej beslut av mej. Idag har vi piruettklass oxå..  den hade jag juh ändå inte kunnat vara med på med tanka på mit knä. .  plus att ja är hes (inte överdrivet) men det är liksom början till förkylning. . . .  Hallå ? ! Varför sitter ja här å förklarar mej om varför jag är hemma idag. Alla har väl dagar då allt bara är skit, man är trött, sjuk, depp, bara vill va hemma.. Man får faktiskt ta sånna dagar! Kroppen behöver sånna dagar å jag unnar mej en sån dag idag. 



Jag och Wilma har en hemmadag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar